Thursday, March 19, 2009

Perlukah Mcmni?

I miss sumbody rite now, i know i shouldn't miss HIM but im terribly missing HIM! He was my 1st love and d'most ego man i eva met! He's not dat kind of man who will show his loves towards me, he's not dat kind of man who will support me, who will be my side when i need HIM! Last week i sms my bestfren, and i just wanna share my sms v ma fren who's oso his friend! I know i'm cruel when u read diz babe.... i dunno how to tell u! But when i thinked deeply and i searched for an answer of my bhviour...i know dat deep down inside my heart I LOVE U more babe! Im sorry....


Me : Eh, 'die' ape cite? Die sihat ke? Dia ok ke? Die tak contact ko ke?

Lin : Owh.. die still kat sabah cma skg die jrg blik mlk cz parents die pun da duk uma yg die bli kat ...... mgu lps die kol aku, die sht.. cma die ssh nak blk mlk cz byk memori!

Me : Yer yer je kau.. bukan ade memoripun! Dia tau dah aku tunang kan? Tak tau r, dlm seminggu dua ni aku terpk pasal die, nak sms malu... Bgs r hdp die ok

Lin : Ye die ssh nak lupakan ko, idup die ok x ok aku xtaw tp dia cm frust gak la aku tgk. Dia da taw ko da tng. Ala sms je sbg kwn x slh kan?

Me : Yeke die ssh nak lupa aku? Cam tak caya je dgr kan? Ntahlah lin, mayb aku jht mcmni, tp aku pun same mcm die, aku rasa skt hati je bila pk aku tng ngan org len, aku xtau r knp aku tng ngan.... , aku pun dah kompius, kdg2 tkt gak bl pk, aku tak tau aku bhgia ke x sbnrnye? Ko paham kan...........?

Lin : Aku tau korg same2 frust die smpi kalo blh mmg xnk blk mlk apth lagi sg udg tu! Da knp ko tng klu ko .....? nthle, kdg2 bl kte pk lg, lg lain jdnyer. Skrg ni anggap je la da jdh ko ngan tng ko. Cian gak dia nanti bl tau........

Me : Aku rasa mcm takde jminan ngan 'die', nak kawen ke tak, kdg2 pk aku cm memen je, pas tng baru aku tau perasaan sbnr aku..... Myb mmg btl ko ckp kitoang xde jdoh tp skt tau simpan dlm hati.. aku xtau nak cakap ngan sape, aku keje bz2 pun last2 pk die gak!

Lin :Dlm hdp ni xsume yg kte nak kte akn dpt, papepun aku hrp koang still eh jd kwn, jgn bermusuh. Ko prnh ade memory bsame.. xsume pht, manisnye pun ada blh dikeng sbgi kngan

Me : Aku nak contact die tp aku malu, tkt plk nak ckp ngan die! Aku sian sgt kt die..

Me : If only i can turn back time..

Lin : Jdh kte ttp ade, tgk betapa kuatnye prasaan ko ngan die, die pun cm tu,saje nak mybukkan diri ngan keje, tp ingt ko gak.. cm bl ko da tng, die xnk kaco ko, die xnk nntt org kate die ganggu hub korg.. padahal die nak sgt kontek ko. Yg masa rasa ko kate nk kontek die, die tgu...

Me : Die dah tkr no? Meaning die xnk aku g'gu die kot, xpelah... xbrani aku nk kontek die!

Lin : Nanti aku send no baru...

Me : Xpelah lin, lupekan je r aku tanya psl die, mayb aku penat keje dats y aku teringat kt die! Ngarut2 di mlm ari...

Lin : Pcylah di saat ko mengingati die, die pun same...

Me : Nanti aku rasa xtau malu baru aku kontek die..

Lin ; U know wut i know.. aku knl korg ber2, hehehehe.. die pun mesti pelik tetiba aku kol dia... hahahaha.. aku xpenah call die, disebabkan ko aku call la...

Me : TQ lin, ko mmg satu2nya kwn yg paham aku! Hehehe... dan dia... hehehe

Lin : Keje2 gak, kshtn kena jaga... papepun aku org plg gmbra bl korang besana, menyatukan 2 hati... bl terkenang die nanti konteklah erk...

...

Moralnyer:Jgn tiru mcm saya! Time tgh gila mcm ni, tensen, mesti i pk bukan2... tp ni ikutkan ati jerk, i tak bermaksud nak sakitkan hati Babe! I tau sume dah jd kenangan, ia membantu i lebih matang and berfikir secara waras, i takkan ulang benda ni! Lgpun aritu i sakit ati ngan B! Semenjak bertung, nilah 1st time i wat keje gila sms my fren tanye about HIM! He's my past...

3 comments:

vivien_capri said...

hm..how ur life take its course, ada sebabnya..u x jadi dgn yang 1st tu ada hikmahnya. Might not be right now but later on in life.

and it wouldn't be fair to ur tunang kalau masih ingat2 hal lama. People has feelings, so when u have set ur mind doing something, then concentrate on making it right. Don't think too much of the 'what ifs'. takut nanti, 'yang dikejar x dapat, yang dikendong berciciran..'

i'm not a pro at this, but being someone yang tidak berkepentingan dalam ur situation, i just hope to make a point yang x bias to mana2 pihak :D

may U find what U are looking for
^^

thesweetlittlecat said...

ceh ceh..
u r my fren lah!
i know but sumtimes kan vien, aku mmg cmni, bila mamat waja tu sktkn ati aku ker, mmg aku pk yg lama! hehehehe..
but i know i made d rite dizisen to engage v him...

vivien_capri said...

o..gaduh ngan mamat waja..hm...kena bincang baik2 ngan dia macam ni, chek kira ooi..hehe..nta la...hari ni mmg hari depressed kot..reni depressed, ko depressed....hm....K*S*I mmg meng-depress orang kot

:D