Friday, March 20, 2009

lencun..

Sambungan kpd entry ini<---
...
Pas g pesisir pntai, singgah di ternakan ikn dlm sangkar setiu, saya amat takut! dah ler terapung jer sangkar, teringat plak time rafting dulu! amat gerun...
sampe pucat gak r muka nak berjalan kat tpt ikan dalam sangkar, siap sume pun sound i ckp "mcm mana ni keje moa tp tkt keje mcm ni?" so wut d heck? koang pk aku heran? mmg aku tkt aktvt mcm ni, BUT at least i berjaya gak jalan atas sangkar2 tuh kan? siap amik2 pic ngan pelbagai post lagi... pengalaman naik bot dlm ujan, pastu duk jalan ats sangkar tgh sungai, best dpt xperience cmni.. bukan sllu kan? tp i dpt tau mcmne susah seorg nelayan nak cari rezeki, kalo buat musim hujan ribut bergadai nyawa beb! i bangga sgt dgn para nelayan ni! gigih meneruskn hidup dgn pelbagai dugaan.... semoga tuhan merahmati mereka!
...
sejurus turun dr boat.. bergambo dulu!
mereka ke sana, saya masih di sini.. tkt punye pasal! tp berjaya jg ke sana...
memberikan post terbaik after basah lencun....
masih bergambo dlm hujan!
di saat bos2 turun dr boat! hehehe..
...
da.. hingga ke next entry...

4 comments:

rennylesa said...

bestttttttttttttnya....kalo aku nak ikut suatu hari nanti???hehehhehehehehhe...takpelah i save my trip when its time....tak rugi kau kiera tetap bersabar dalam Agro...

vivien_capri said...

best kan...takpa..nanti next trip ko join lawatan..pening2 tapi best juga...ehhehhee

tQ for the sponsorship, kiera..ekkekekke

swit@kon said...

what an experience. cam ni aku nak g MOA aaa beb. dok buat tatatertib ni bosan gile. eh, bila nak p BDG?

thesweetlittlecat said...

renn:best mmg best ar.. tp sakit weh kalo tiap mgu cmni! len kali aku ajk ko plak tp ko kan byk je alsan!

vien: aku ker sponsor?

swit@kon: jom r join kitoang kt moa, ramai skit! hehehehe... aku g bndg bln mei beb, bila nk kasi emel uncle budi tuh?