Saturday, April 10, 2010

rindu saya ker??? asik2 muka saya je dlm blog kak kiera manis ni.. tapi saya tak kisah sebab sy lagi manis dan chomel dr kak kiera ni.. ada aku kisah??? cak cak cak... hehehehe
si chumel-chomel sbnrnya rindu kat koang, sebab tu die suh i wat entry penuh ngan gamba doang.. and 1 more, dorang dah 2 mo old tau!!!! dah besar dah adik2 kak kiera ni kan??? sayang chumel-chomel... muah muah muah.. nanti kite pi injek tau... tak sabar nak tgk glagat koang kena injet!!! hehehehe..
ape pandang2 saya??? saya tau awak pandang saya kan??? pandanglah, saya tak kisah..
malunyaaa... nampak pewut saya.. apa akak kiera ni letak gamba mcmni???
mcm ni ok skit... satu dunia nak tgk pun saya tak kisah kak..
nak main mata ngan saya ke??? nanti kalah nanti..
kak kiera ni gamba orang tido pun nak amik tau.. kacau ajer..
pandai tak saya pose kak kiera?? cute kan saya???
alah, janganlah ganggu kami.. baru nak start date ni... nanti jatuh saham saya tau..
bosan lah, jual mahal betul jantan kuning tu..
ikut saya cakap ok.. "alololololo, chumelnya awak ni!"
penat juga posing utk kak kiera.. cukup2lah tu kak kiera.. nanti seantero dunia bercakap mengenai kechumelan saya..
sebelum tu sy nak bg satu dunia tgk muke chumel sy yang bertompok ini..
chumel-chomel mmg lah comel, mana taknya.. adenye emak yg sgt chumel & kiut... rindu kat mama saya tak??? mama saya tgh tido lah, penat jaga kami d'chumel-chumel...
mama, mama.. bukalah mata mama.. kak kiera nak amik gambo ni...
"mama penat lah sayang, bglh can mama nak rehat ni..."


ok, selamat berhujung minggu semua.. jgn rindu kami tau, nanti bulu kami tanggal.. hehehehe

2 comments:

MaMa IdRaKi said...

OMG! they are sooo cute la kiera!
too bad aku x leh bela kucing skrg.. =P

thesweetlittlecat said...

hehehe.. they r so cute!!! damn cute kan??? hehehe..
xpe, nanti idraki dah besar skit, belalah k..