Tuesday, July 14, 2009

Kaizer

Ni cerita makan lagi...
Time balik melaka arituh...
Selepas menyetelkan hal2 epilogue..
Dgn kelaparannya...
Me & B gi Dataran Pahlawan Mall tu.. jupe my big bro, bro, mum & sis..
dengan muka tak tahu malu, i suruh my BigBro belanja me & Be lunch...
di mana?
K.A.I.Z.E.R.
koang yg bukan org melaka sure tak pernah dengar, i yg org melaka pun baru 2st time dengar n makan kat siru...
Kaizer ni restoran fast food cam gabungan KFC, McD & KennyRogers..
boleh tahan lah...
menunya???
...
for me: 1/4 roasted chic + bun + fries + salad
for B: 1/4 roasted chicken v rice + salad
and... 2 pieces of fried chicken...
i tot this restaurant milik En. Kaizer kot, seorang bumiputera..
so, marilah kite support! harga boleh tahan...

3 comments:

Lady said...

ooooo...lapar la pulak aku tengok~ hadow...dah la belom makan nih

swit@kon said...

balik melaka konpom aku nak try.
weh lapar dah aku tgk gmbr ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thesweetlittlecat said...

hehehe, aku pun tetiba lapo!
apelah aku ni asik letak pics food je kan??? hehehe..