Tuesday, July 06, 2010

Ikea treats

alasan mengajak hubby ke Ikea konon nak tgk2 barang n beli barang.. tp maksud tersirat mahukan ini:
meatballs ikea is d best! i like... tp tak larat nak makan byk2 ok.. 5 ketul dah cukup!
and of course kena ada chicken wings!
dan yg penting daim cake! masyukkk!!!!
so skrg saya tahu kenapa berat saya amat susah utk turun.. solution nya hanya satu, kurangkan makan dan tambahkan exercise.. gym dah gone, skrg baru start jogging semula!!! saya mahu kurus semula sebab baju sudah banyak tidak muat, saya mahu tempah baju raya tp takut nnti akan kurus time bulan pose!!!! huuaaarrrggghhhh...

6 comments:

Lady said...

beb~ aku ada sikit tips.. Since aku pregnant n kene control makan tapi perut aku selalu lapar tak tahan kalau tak makan, jadi petua yang aku dapat adalah split your meal. :)

Eat every 2 hours.

Bahagi2kan la breakfast ko, lunch n dinner.

insyaAllah ok la kot..

So far, berat aku adalah terkawal~ hahahah

thesweetlittlecat said...

im not pregnant btw to eat like that.. aku tau d healthy way of eating tp mls nk apply! ngehehehe..

(harap je sambung Nutrition sampai MSc tp ini produknya!) :)

vivien_capri said...

Hohohoh...i just went there last last week on the reason konon nak shop juga, skali ......restoran yang dituju 1st thing for the meatball ikea

fuh, best!

nak g lagi :D

thesweetlittlecat said...

of course lah g sana pekena meatballs saja.. yg len2 tu cuci mata n berangan jerk.. :)

xi da ya said...

meatball situ mmg terbaek!!
hmm,terliur plak tgk meatball tu.dh lame x g sane..waa~

thesweetlittlecat said...

sila pegi.. tp ikea tu takkan ke mana.. superb meatballs!