Wednesday, March 03, 2010

Tenang

hari ini mood saya Tenang... bukan kerana bigB tiada di opis tapi kerana saya tenang buat keje saya.. and saya tenang menghadapi kritikan dan saya tenang tidak jadi pi Langkawi! hampeh.. tapi saya tetap tenang becoz saya lately mmg suka sesi luahan perasaan.. selepas luahkan, saya kembali tenang... saya tenang kerana saya seorang yang tenang (?).. well, saya di dalam mood berdiet, so im back with the -fasa berpuasa-! semalam ponteng cuz ade jamuan farewell joanne and celeb besday february to JUNE (can u believe it!)... forget it, its not ur urusan eventou u pun kasik duit tiap2 bulan!!! hahaha.. klaka.. tapi saya tenang.. tenang setenangnya.. saya suka ketenangan.. lagi tenang bila tak banyak orang klua masuk bilik saya.. tenang... sampai bila boleh tenang ni kan??? malam ini saya akan tenang lagi cuz malam ini ade show yang menenangkan..


p/s: i feel like baking this--> gooey


2 comments:

swit@kon said...

got the dvd from Min.
aku dah khatam Glee kay.

:D

thesweetlittlecat said...

so jeles! dvd aku kawan buat xsiap2 lg!