Tuesday, March 09, 2010

Green Girl

9 Mac 1983 - lahirlah seorang perempuan di Negeri di Bawah Bayu.. lahirlah seorang bayi perempuan yang telah ditakdirkan utk menjadi seorang wanita yang suci dan murni (ehem ehem).. itulah hakikatnya.. seorang wanita yg hatinya suci dan ikhlas but sumtimes it is too innocent and blur (ooopsss!).. ok, ok.. dipendekkan cerita Renny Bt Lesa lahir di sabah tp separuh hayatnya dihabiskan di semenanjung.. dr zaman persekolahan, bawa ke univct sehingga bekerja.. muka pun dah muka melayu jawo! hehehe..
3 Jan 2007 - kami ditakdirkan utk berjumpa di Aras 6, Wisma Tani.. dipool bersama2 selama seminggu sehingga dapat masuk ke bahagian yang sama di Aras 13... sejak itu kami bersahabat dan melalui suka duka perjalanan 1st job kami di MoA... bermulalah kisah si renny sebagai PSU dan mempunyai rakan2 yang mantap spt YoursTruly, Vien & Jojo (selamat tgal Jojo!).. sekarang hidup si renny kesepian tanpa rakan sebiliknya Jojo yang telah transfer ke Sarawak bermula semalam.. mmg Jo bagi hadiah paling menyedihkanlah beb.. tapi kami tetap ade di bilik sebelah... apa aku merepek ni??? hehehe.. well renny, kawan yang saya kenal selama 3+ yrs, mmg wanita yang baik dan she's hardly will say NO.. for her, helping others make her happy (ye ke?).. tp serious renn, ko mmg berhati mulia.. puji melambung ni tau! tp beb, jgn mulia sgt sampai org pandang remeh pd ko k... mana azam ko nak jadi tegas ni??? :)
oh renny, aku tak dapat lupe jasa ko yg aku tak tau nak ucap terima kasih mcm mana.. cuz ko kadang2 jd pendengar masalah cinta & kawen aku.. ko jugalah menjadi pengapit setia malam dan siang aku pada 28 & 29 Nov lepas.. mmg kau sgt murah hati berpanas n mengenepikan rasa malu utk menjadi pengapit aku! aku sayang ko beb.. walaupun ko pun berhajat mau ikut jejak Jojo dan akan datang vien, tp aku harap ko tetap ingat kat aku walau di mana kau berada, kau tak ingat nama aku ingat nama daddy aku pun tak kisah.. hehehe..
aku rasa macam seri pengantin dah ade kat muka ko tu beb.. so, bila lagi?
aku suka renny yang ceria..
Miss Renny bt Lesa, tq for being my fren for these 3+ yrs and becoming years i hope.. tq for being my pengapit, tq for being so kind n mulia.. tq for being such a wonderful woman, tq for being the green girl that i trust so much, tq for being my KSImate, and tq for being YOU..
Happy 27th Birthday to you...



2 comments:

swit@kon said...

happy birthday Renny!!!!!

vivien_capri said...

hehe..hepi bday to youuu!!!

http://vicaprincess.blogspot.com/2010/03/toast-to-renys-27th-year-on-earth.html