Saturday, September 04, 2010

jalan tar oh jalan tar

today was a sakit kaki jalan sesak tolak tolak day... i went to sogo (the most crowded mall ik KL) and singgah the most visited Bazaar in KL-Jln TAR.. oh gosh people all over Malaysia love this place so much... so crowded and i feel like pengsan jln kat sana... after so much shopping at Sogo (for my niece & nephews) me & fam went to Jln TAR tp buy rendang tok yg my mum kirim.. last2 my SIL, bro & sis gave up jln kat situ, left me alone v my uncle pusing kat situ.. my uncle bought his baju melayu n songkok while me cari kedai makcik yg jual rendang tok.. that rendand tok is very delicious, my mom bought it last week.. so dia kirim lagi this week.. mmg sedap.. kesimpulannya, org memag suka gi Jalan TAR eventou dah tau tpt tu mmg sesak!!! planning to go back there on malam raya, we'll c lah mcm mana..

ok, daaa... selamat mlm!

1 comment:

Lady said...

malam raya kalu, harus tak bole gerak kot.. kihkihkih~ dah jumpa ke rendangnye?