Wednesday, June 30, 2010

Kesayangans saya

gaya tidak senonoh...
gaya lebih memikat..
dia ni memang serious tp kalo dah mula manja, hanya Tuhan yang tahu.. kebetinaanya teserlah!
yg ini tidak kira masa dan di mana sahaja, manja sentiasa! peneman i tuk tgk bola pagi2.. die juga sokong brazil!
kaki panjat...
kejantanan suara dia tiada siapa boleh lawan!
my nice iza n my cousin si gendut ontel isha!
lil isha, my last n youngest cousin!
boolat saya.. my lil nephew ayil!
akhiri dengan pic yg lebih senonoh..
sambung kerja anda pelizzz...

8 comments:

saya_arief said...

sume comel2.
huhu.

FyZa said...

aloo..comeynya kucieng..gerammm..maw picit2..hehe

thesweetlittlecat said...

saya_arief: yup, they r super cute! :)

thesweetlittlecat said...

fyza: nnti i picit2kn k..

Qisha said...

cumelnya dia..kite pun baru je dapat kucen oren:)

thesweetlittlecat said...

qisha: tq tq.. ur cat must b cute too! :)

atengbest said...

gerammmm.....

thesweetlittlecat said...

hikhikhik.. jgn geram sgt...

p.s. nnt ko g ohio mesti aku rindu kt ko! ngehehehehe.. jgn lupa hapdet blog tau.. and FB of course!