Friday, January 08, 2010

Selamat Hari Lahir

before dat, happy belated birthday to odie (3Jan) & fe-c(2jan)
yati, fe-c, odie (3 dara pinggitan!)
and today is kak sap's birthday..
selamat hari lahir kakak saptuyah
kakak yg amat membantu sepanjang pengajian saya di UKM dulu
kakak yang senantiasa memberikan kata2 semangat dan menenangkan saya dalam segala hal semasa di UKM dulu.. kakak yg akan saya sayang sampai bila2
kakak nilah yg bersama2 saya di pelbagai aktiviti di UKM dulu
sehingga berkongsi family angkat time OPKIM Melaka (operasi khidmat masy ukm)
kakak yg dah berkahwin dgn pilihan hatinya yg juga org Melaka
kakak yg dah jd ummi
kakak yg baru melahirkan baby keduanya
Selamat Hari Lahir Kak Sap
Semoga dimurahkan rezeki dan diberikan kejayaan dunia & akhirat
amin...
images are from kak sap's FB n odie's FB
mereka semua adalah geng UKM saya yang saya sayang..
p/s: i miss makan2 time at KgBaru v odie, yatie, fe-c, sikin, kak sha, aini & fasha


No comments: