Friday, February 06, 2009

S'wak Layer Cake

lunch tadi dah agak berat and ade plak free desert kat opis!!! yahooo...
hehehehe... actually, one of d officer from our Swak agency brought us Swak Layer cake... there were four types of the colorful cakes... yg plg i suke yg cheesy choc tu, agak sedap.. i like... yg len2 i rasa skit2 jer, perut dah penuh mkn kat Penang Village, Alamanda td...
ngantuk lah...
~
choc-cheez

~

ni guna asam 50sen tuh!
~
very d layer and d colorful

~
watermelon syle..
~
kepuasan si peminat Swak Layer cake
~
CC yg rajin memotong kek.. bek betul cc i ni!
~
the cakess....

5 comments:

The Shop Owner said...

sempat lagi nak blog. semua benda lah ko letak dlm blog. hahahah... ada je camera dia. asal tak pakai cam paparazi ko tu? test skill laaa...

rennylesa said...

awat kalo time makan2 je, mesti aku takde..korang memang lah...takpelah....

thesweetlittlecat said...

mojo jojo-i am a BLOGGER!
renny-ko kan bz ngan meeting world class ko!

Lady said...

wah! dah lama tak makan swak kek lapis ni. beb ko tau, ada kek lapis sawak ni yang buat bentuk logo..n kaler-kaler seangkatan dengannya..ManU punya pon ada..

Aku tak penah nampak, er..Indra yang cakap! hehe

thesweetlittlecat said...

ade beb.. i know!
time aku bertunang my sis in law buatkan hantaran kek lapis dgn nama aku & tunang aku!