Monday, November 09, 2009

sikap

Semua org pun sedia maklum ngan sikap penyokong kelantan last saturday kan??? apelah nak jadi si pahlawan merah ni??? memalukan negeri dan pemerintah kelantan jerk.. and memalukan rakyat kelantan.. setiap kali lawan je, confirm ade kejadian mcm ni.. apakah maknanye ni??? adakah ini bermakna mereka tidak diajar dgn adab dan tatatertib??? tp bukan ke didikan AGAMA ISLAM mereka menggunung tingginye??? erm.. well, u all nilaikan sendiri lah yerk.. sensitip ni!! ni ade keratan akhbar kosmo harini.. cuba koang hayati kata2 Tuan Guru kita soang ni.. klaka pun ade.. kena ada pakar Bahasa lah mcmni.. ☺
..............
KOTA BHARU - Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kesal dengan peristiwa yang dicetuskan penyokong Kelantan pada perlawanan akhir Piala Malaysia antara Kelantan dengan Negeri Sembilan di Stadium Nasional Bukit Jalil malam kelmarin.
Beliau menganggap penyokong Kelantan yang dikatakan merusuh serta membakar kerusi di stadium berkenaan sebagai tiada semangat kesukanan.
"Sebab itu saya kata jangan sebut main (bermain bola), sebut riadah, dengan riadah baru ada semangat kesukanan," katanya.
Menurutnya, perkara seperti ini tidak seharusnya berlaku kerana ia boleh menjejaskan nama baik negeri.
more<--

No comments: