Tuesday, October 27, 2009

Hate

I hate JPA!!!!

5 comments:

swit@kon said...

asal ni weh??

thesweetlittlecat said...

swit@kon: u know wut, aku ni berkobar nak amik PTK eventou aku tau aku tak brape nak ready.. tp last week aku check ckp TIDAK BERJAYA.. punyelah bengang kan tak dpt sebab aku dah study skit2.. terus down and tutup semua buku & notes..
tetiba, dis morning dpt emel dr JPA.. anda telah ditawarkan menghadiri PTK pd 2-5 Nov (next week!).. tak ke bengang???? tetiba kena study balik and aku plak tengah2 busy2 prepare for my bigD... tak ke cam hampeh je JPA ni?

swit@kon said...

ramai kena cam kau babe. geng aku ada dua orang. sorang kat kedah, sorang ngan baru balik cuti kawin. :( aku tak baca lagi pape!

didi said...

kiera,

sama la aku.
dah mohon bulan 8. dengar berita member sendiri dapat amik ptk. excited check. 'tiada dalam pangkalan data'. tanya JPA, semak kata memang aku tak dapat. next sesi.

jadi aku pun buat bodoh jek la. lagi pun aku baru balik cuti 2 minggu. this morning cakap boleh pulak.

mana sempat dah.

WTH?

huhu

thesweetlittlecat said...

swit@kon: aku simpati kat kawan2 ko beb, simpati lagi padi diri aku yg mmg lembap kalo bab revision ni!!!!! adooiiii, im not a knowledgeable gov servant ok! :(

didi: kan... geram siut, berbelit2 tul JPA ni.. last2 minute baru nak inform, die ingat kite takde commitment lain gaknye.. any beb, samat pengantin yg baru lagi lah erk.. :)