Friday, September 26, 2008

Salam Syawal


Rasanyer hari ini semua org hilang mood nak keje cuz ramai yg akan balik ke kampung halaman sejurus selepas punch out... Kepada yg balik hari ini gerenti jam sepanjang perjalanan di htway2 utama kat Malaysia ni, bgs ar jam cuz koang boleh drive perlahan2... So, kepada rakan2 yg balik ke kg hari ini, Drive berhati2, Ingatlah org yg tersayang, jgn bawa kereta mcm kat litar Sepang, htway tu kegunaan semua jenis vehicles (from heavy to light).. so jgn rebut2, jgn potong Q, kalo rasa ngantuk singgah Petronas dpt nescafe free! Tapi saya akan balik pada selasa petang cuz saya bercuti jumaat (Oct 3rd) to jumaat ( Oct 10th)... sangat lama, saya suke!
Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429
Minta maaf kalo ade tersalah laku & tersilap kata
Halalkan makan & minum saya
Semoga hari raya di sambut dgn meriah & bahagia di samping family
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suddenly i miss my mom so much, but i only can meet her on Raya Eve...
p/s: Kalo sesiapa berasal/ tinggal/ akan pergi ke MELAKA, silalah beraya di rumah saya, kalo dah sampe jgn lupe kol, konfem i sediakan mcm2 juadah raya special for u guys!

No comments: