Tuesday, June 16, 2009

Uber Amazing Blog-by swit@kon

* Copy award dan letak kat blog anda.
* 5 fakta menarik tentang pemberi award
Mizz AhKon...
*1. Series aku tak tipu ni, aku suke tgk muke ko.. sweet sgt2, kalo org tak kenal mesti ingat ko bebudak sek menengah! (tu yg aku tak paham nape ko masih mencari2 love of ur life!) :)
*2. Shoe Shoes Shoez
*3. Orgnye genit dan gedikz :)
*4. Berkhidmat Untuk Negara.. sbtu ahd pun msh berkhidmat!
*5. Pandai menari zapin!
* Tulis 10 fakta/hobi sebelum memilih penerima award seterusnya.
1.
Renny - Kdg2 innocent kdg2 pelik! :)
2. Vien - Matured and suke bergosip!
3. Syeena - Dedicated in works, rajin, smart, happily married to MrTeddyBear!
4. Aing - My BestFren in MRSMJ, sgt skinny, manja
5. Ika - Lincah, happy-go-lucky, becok (jgn marah!)
6. Bie - Aku tau ko mmg suka bersukan, sebut je sukan ape confirm ko leh layan kan??? Seorng diehard MUfan spt saya! Glory2 MU beb!
7. Ateng - Minat photography, seorang pharmacist, yg penting seorang yg berbudaya tinggi krn die minat aktvt2 kebudayaan!
8. Baiti - Ibu kpd seorg putera dan seorg puteri! Bos saya dan bakal terbang ke Ozzy!
9. Airin -Beautiful lady, sedia menerima sgl aduan awam, in love with sum1 in MoH! :)
10. Jojo - sebab ko plg tak aktif aku letak last skali! Jojo is a mojo princess! hehehe... aku suka surname ko-Bulan, very d unik! Jojo pemenang Ratu Swak Tahun 2007<-- yeke? Seorang penari dan penggemar magnetic sticker! Kalau diberi peluang dlm modelling, akan dipertimbangkan! hehehehe
* Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka
Saya juga spt ahkon telah memilih dan menerangkan spt di atas!

4 comments:

The Shop Owner said...

haha, yer aku mmg tak aktif. tp aku suka bc blog org... n merepek lah ko... bulan bukan surname aku, itu nama aku.. hahaah :)

thesweetlittlecat said...

hehehehe... bukan surname ek?? silap2.. pakar surname ko kan??? hahahaha.. Bulan oh Bulan! mcm website gossip ohbulan! jerk...

swit@kon said...

ye ye aku gediks. itu memberi jawapan kepada pencarian love life ok!!!

thesweetlittlecat said...

swit@kon: hehehehe.. jgn marah beb! gurau2 jerk...