Wednesday, April 22, 2009

tens-i-on

geram plak i bila the BB minta benda2 lama and nak kutuk2 lg org yg dah lama tinggalkan moa ni! lantak pi dia lah dgn keje dia skrg kan?? jgn kaco lah! tp mangsanya tetap, I, d'one and only, who she can depend on and who she can blame on! c'mon lah, u r one of d pengurusan tertinggi, susah sgt ke nak fhm sumting yg very simple! ni tak, asik nak ungkit dan ungkit lagi.. nasib u lah, tgk lah mcmne u layan die dulu! and u arap i tau semua ape yg dia buat? ade perkara yg mmg tak dishare dgn i, so wut can i do? takkan lah i ni yg baru je *41 nak demand mcm2 kat my superior kan? im not d 1 wu's making dizisen... orite, bab yg nak benda2 lama tu yg i sakit, skit2 tanye kt i, mcmlah i tau??? but, i did try to find those things! ade yg jupe, ade yg idak... nasib lah kan??? takkan perkara yg berlaku before 2006 (meaning b4 i masuk service lg), BB nak marah i tak tau? excuse me, i duk cari dlm fail pun plg awl jupe input time 2004... takkan u expect me to know ape yg berlaku in the 80's??? wuteva! i think u shuld know by urself kot??!!! and then lagi satu hal, i ade tolong my previous boss buat this directory, and then, the BB asked for the softcopy, i told her i didnt have it, even my previous boss didnt mention anything about the softcopy.. and the BB blamed me for not having the softcopy??? orite, u can blame me! then i called the contractor wu printed the things.. and he promised to give me the soft copy by next week! BUT the BB wanted to see the things by this week? hello???!! u ingat i robot ker? but then, i try to selongkar my previous boss room, and i found the softcopy!!!! shocking! y my previous boss didnt tell me anything??? forget it, as i got the softcopy, i tried to open the files BUT i couldnt! why??? bcuz i must install the publisher software 1st to open the file!!! hah, thank God!!!! wut shuld i do??? i surf the net and found out that the cost of this software is USD300+! wow! i don wanna think about it now! geram....
...
p/s: and BB, stop confusing me with others works/tasks! just tell me wut d'ya wanna me to do! i dun wanna choose anymore, i let u to decide!

4 comments:

rennylesa said...

susah-susah ko decide la kier..BB tak dapat decide, why not you decide...

vivien_capri said...

marah nampak...hehhehe

thesweetlittlecat said...

renn: kalo aku decide, nanti mesti die ungkit! confirm!

vien: sgt marah!!! grrr

Baiti Mustafa said...

sabar ye..she does that to everyone..deepa pon selalu kena..

heck..i pon selalu kena...

dia memang camtu..abaikan jek..masuk tinge kanan, out tinge kiri..