Monday, January 21, 2013

Business konon

A spam email i received today. At 1st i thought she was my friend but when i read the email, i was like... Are u kidding me? Using a name similar to my friend doesn't make you clever. I hope no one will be cheated with any kind of spam email like this because the liar now is using our friends' email list to cheat us!
 
From
SALAM.

Saya Azura Mohammed berasal dari Malaysia, buat masa ini saya berkerja dan menetap di United Kingdom.  Saya ingin menawarkan peluang perniagaan yang boleh menguntungkan kita berdua.

Saya mendapat email address anda daripada malaysian web. Saya percaya kita boleh berkerjasama untuk mencuba nasib dalam perniagaan ini.
Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh hubungi saya melalui
nombor telepon dibawah atau pun sila berikan nombor telefon anda yang boleh saya hubungi untuk butiran yang lebih lanjut.

Wassalam.

Azura

+447010072089

1 comment:

Deepa said...

Hehehehe, too many spams these days. One thing I know for sure, if a friend wants to be my business partner, he/she will not email but call/meet me personally :-)